duminică, 26 august 2012

Primele 100 de cuvinte #2

Ieri m-am apucat sa citesc "Mandrie si prejudecata" de Jane Austen, carte pe care pur si simplu o ador. Nu am mai citit pana acum o carte scrisa de Jane Austen, desi am in biblioteca vreo cinci. Postez repede primele 100 de cuvinte din ea si ma intorc la citit. Enjoy them!

Mandrie si prejudecata - Jane Austen 

      "Este un adevar universal cunoscut, conform caruia un burlac ce detine o avere considerabila, trebuie sa fie in cautarea unei sotii.
       Oricat de putin cunoscute ar fi sentimentele sau parerile unui astfel de om la intrarea sa intr-o comunitate, acest adevar este atat de fixat in mintile familiilor din imprejurimi, incat acesta este considerat a fi proprietatea uneia dintre fiicele acestora.
       - Dragul meu domn Benner, ii spuse sotia sa intr-o zi, ai auzit ca      Netherfield Park a fost in sfarsit inchiriat?
        Domnul Bennet ii raspunse ca nu stia.
       - Este intr-adevar, ii raspunse aceasta, caci domnisoara Long tocmai a revenit si [...]"

Puteti comanda cartea de pe siteul  www.adevarulshop.ro

1 comentarii:

Only Books spunea...

Nu am citit cartea, dar am auzit ca e superba:). Acum mai vreau sa citesc putin paranormal si dupa o sa incep cu genul asta de carti.

Dee.

Trimiteți un comentariu