marți, 4 decembrie 2012

Goodbye autumn. Welcome winter!


Sunt foarte fericita ca insfasit a venit iarnaaa! [Ieeeei] In ultimul timp am fost ocupata cu scoala: teste, teze(bine ca nu dau teza din mate), mariri de medie pe ultima suta de metrii.. . Cu toate astea pe cap mi-am facut timp si am terminat de citit Misterul trenului albastru de Agatha Christie si m-am apucat de Divergent pe care am terminat-o in cateva zile :D:D Astazi am fost la biblioteca si am gasit...Naluca si Naucul de Stacey Kade, pe langa asta am mai luat si Privilegiul si Sunt aiurita si se ia! Abia astept sa le citesc (o sa pun si recenziile cat de curand pe blog).

Mai sunt doar 20 de zile pana la Craciun! Va vine sa credeti? Mie nu! Parca ieri era 17 septembire, prima zi de scoala si visam la vacanta de iarna, la zapada, la cadouri etc. Nici nu m-am gandit ce cadouri o sa cumpar familiei de Craciun, cred ca o sa le iau ceva micut, simbolic: un Mos Craciun sau un globulet dragut.

Ce ati zice daca as face cateva concursuri cu carti in format ebook? V-ar placea?

1 comentarii:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Şi bombaaa: mâine ninge şi la mine, daaa! :X
O să iubeşti Divergent :*

Trimiteți un comentariu