duminică, 10 februarie 2013

Concurs ebooks!


Astazi, in timp ce imi faceam "curat" in calculator, am descoperit ca am o multime de carti in format electronic. Ei bine, nu chiar o multime, dar in jur de 20 sigur am :)). Asa ca, ma gandeam sa fac un concurs. Regulile sunt foarte simple: trebuie sa urmariti blogul prin GFC si sa lasati un comentariu cu adresa voastra de email si cartile sau cartea pe care vreti sa o castigati. Atentie! Va puteti alege maximum 2 carti! Concursul se termina pe 17 februarie 2013. Toti cei care lasa comentariu vor primi GARANTAT cartile! Cartile sunt in format doc. M-am uitat cu atentie si o pagina din word ar veni cam 3-4 pagini din carte in format cartonat. Asa ca sa-i dam drumul! :D

Cartile sunt:

Hobbitul - J.R. Tolkien
Eve - Anna Carey
Sacrificiul (Eve#2) - Anna Carey
Nu plange sub clar de luna - Hather Davis
Uneori, sub clar de luna - Hather Davis
Pe jumatate moarta - Kim Harrison

Astea sunt cateva dintre cartile pe care le am, pe celelalte le pastrez pentru urmatorul concurs. >:D<



7 comentarii:

Unknown spunea...

gfc: andreea87
email: andreea_chirita_87@yahoo.com
mi-as dori cartile:
Eve - Anna Carey
Sacrificiul (Eve#2) - Anna Carey
multumesc!

Duduş spunea...

gfc: dudus
e-mail: deusa_diferita@yahoo.com
mi-as dori cartile:
Hobbitul - J.R. Tolkien
Pe jumatate moarta - Kim Harrison

Anonim spunea...

Uhh,ce-mi plac ebook-urile! :) Imi plac astfel de concursuri! :) Imediat ce am timp sa ma inscriu la mai multe concursuri trec pe aici! :) Mult succes tuturor celor care participa!

Bianca spunea...

Gfc:Bianca Ioana
email : bia_bib19@yahoo.com
Cărţi:
Hobbitul - J.R. Tolkien
Eve - Anna Carey

Adina Ioniță spunea...

Te felicit pentru aceasta initiativa salutara si pentru dragostea ce le-o porti cartilor! "Lumea exista pentru a se ajunge la o carte", spunea candva un mare poet francez. Ce frumoasa si minunata convingere si ce imperativa obligatie ca, daca lumea exista pentru a se ajunge la o carte, atunci si cartea, la randul ei, sa existe pentru a se ajunge la o lume !

Alexandra C spunea...

Hm, cred că mă înscriu și eu :3
Având în vedere că Eve & Nu plânge sub clar de lună le-am citit, am să aleg Hobbitul și Pe jumătate moartă.
GFC: Alexandra C
email: visanalexandracristiana@yahoo.com
Mulțumim pentru concurs ^^

Anonim spunea...

GFC: Hogof
Email: hogof_hg@yahoo.com
Pai,pai ce carti dragute ai aici!!! Uhhh, pai aleg Pe jumatate moarta si Sacrificiul.
Multumim pentru concurs! :) Imi plac mult cele cu ebook-uri.

Trimiteți un comentariu