sâmbătă, 2 martie 2013

Amintiri din copilarie

     Nu, nu va lasa-ti pacaliti de titlu . Aceasta nu este o postare in care sa fac o recenzie pentru Amintiri din copilarie de Ion Creanga , este o postare in care vreau sa reamintesc cateva dintre desenele la care ma uitam cand eram mica, si la care cu siguranta v-ati uitat si voi .
   Mai nou pe  canalele de ''desene'' , vedem fel de fel de adolescente care au probleme ba in dragoste , ba se preocupa de moda sau alte chestii de genul acesta . Desenele de pe vremea mea erau desene . Cand auzeam acest cuvant nu ma gandeam la Hannah Montana sau Selena Gomez. Imi amintesc ca ma uitam la ''Ce-i cu Andy'', ''Copii de la 402 '', '' Tom si Jerry '' ( la care ma mai uit si acum ) , ''Printesa Tenco '' , ''Printesa Sissi '' , '' Curaj caine fricos ''  , '' Viata lui Louie '' , ''Spioanele''  ''Familia Tofu '' , '' Scooby Doo '' ( la care imi era cam frica s ama uit :D ) si multe alte desene frumoase .
     In ziua de azi vedem adolescente cu probleme care incearca sa aleaga intre doi baieti si nu se pot decide, adolescente care incearca sa se furiseze pe geam pentru a merge la petreceri . Recunosc, si eu m-am uitat la Hannah Montana, dar cu timpul mi-am dat seama de  adevarata calitate a acestui serial . Si acum ma mai uit la desene cand gasesc ceva bun si care sa imi aminteasca de ''vremurile bune '' :)) .
     Asadar ,  sper ca v-am reamintit de desenele la care ne uitam cand eram mici si sper ca v-am facut putina ''pofta '' sa revedeti aceste desene .

4 comentarii:

meduza spunea...

Sunt de acord cu asta. Desenele din ziua de azi si-au pierdut din valoarea. Am vazut pe CN niste desene cica noi, atat de handicapate incat mi-a parut rau. Cred ca trebuie sa cumpar dvd-uri cu desene pentru copiii mei (asta peste 20 de ani:)) ) pentru ca nu cred ca o sa mai aiba la ce sa se uite, serios. Cel putin desenele de pe Disney sunt penibile rau. Nu toate, dar in mare parte. Imi e dor de desenele din copilarie. X-men, Liga Dreptatii, Tom si Jerry (care, zic eu, sunt pentru orice varsta) :)

meduza spunea...

valoare*

Ralu spunea...

Sunt total de acord. Desenele cele mai recente sunt în general lipsite de substanţă. Mai apar şi câteva titluri frumoase, dar trebuie să le cauţi cu lumânarea. În copilărie, preferatele mele erau Prinţesa Sissi, Jim Button, Viaţa cu Louie şi Peter Pan. Pe ultimele două i le-am arătat şi surorii mele şi le adoră. Îmi pare foarte rău de copiii din ziua de azi, ei nu se vor bucura de desene aşa cum ne bucuram noi.

Alexandra C spunea...

Witch îmi mai plăceau. Mult de tot. Și Liga dreptății. :-? În fine, având în vedere prostiile din ziua de azi care sunt considerate ”desene” deși alea sunt seriale pentru oameni handicapați, trebuie să nu uităm de desenele astea. Nu știu ce o mai fi peste 10-20 de ani. Mie chiar îmi e dor de ele. :3 Didi și Dexter, Prințesa Sissi, Tom și Jerry, Scooby Doo. Uneori îmi era frică să mă uit la Scooby Doo. Când aveam vreo 8-9 ani, parcă, îmi era frică de întuneric. Și mama zicea că e din cauza lui SD. :))
În fine, am iubit mereu desenele astea. Și o să le iubesc, cred, și la 70 de ani. :3

Trimiteți un comentariu