duminică, 7 aprilie 2013

Sfarsit de saptamana #11

Sunt foarte fericita ca in sfarsit a venit vacanta de primavara! Mi se pare putin ciudat sa avem vacanta de primavara in aprilie cand Pastele cade pe 5 mai, dar orice vacanta e bine venita! :) In sfarsit am avut timp sa ma relaxez, dupa toata perioada stresanta in care am avut teme, lectii bla, bla. Am scapt usor si nu am primit nicio tema de vacanta, desi daca profa de romana nu s-ar fi imbolnavit chiar in ultima saptamana de scoala cu siguranta acum as fi avut de facut o gramada de eseuri, desi nu-s decat in a zecea.

Saptamana asta am reusit sa (re)citesc Blestemul focului de Chloe Neill, care apropo e o carte super misto, nu stiu de ce am abandonat-o anul trecut. Din neatentie mi-am luat de la biblioteca cartea a doua din Generala de James Patterson, din cate mi-am dat seama nu cred ca are mare legatura cu prima carte. Ma dusesem cu gandul sa-mi iau ceva de Cassandra Clare, dar chiar cand am ochit primul volum din Dispozitive Infernale, o jgdkshdghg mi-a luat carte chiar de sub nas.. Mi-a venit sa-i dau una de fata cu toata lumea care era in biblioteca (in jur de 20..) si sa fug cu cartea! Dar m-am abtinut :| Ar face bine sa gasesc cartea la biblioteca data viitoare cand merg caci altfel dau eu de urma ei (muahahahaha!). Asta a sunat putin sadic, nu-i asa?

De 1 aprilie am reusit sa nu fiu pacalita de nimeni, ei bine, nici cei care au incercat sa ma pacaleasca nu prea s-au dat silinta. Eu nu m-am stresat deloc si chiar nu mi-a trecut prin minte sa fac vreo farsa, dar la anul cu siguranta o sa ma revansez :D

Si pentru ca tot e vacanta si am mult timp liber vreau sa-mi recomandati cateva filme bune (favorabil comedii).

Pentru fanii seriei Divegent aveti aici un super concurs.

3 comentarii:

Andreea Cohen spunea...

Stai linistita, nu a sunat sadic ! Muahahahaha !! :))

Smilenow...die later spunea...

Vacanţă plăcutăăă...şi OMG, la bibliotecă se găseşte Dispozitive Infernale? suuuuuper :x

natașa spunea...

Voi cel puțin aveți la bibliotecă Dispozitive infernale...

Trimiteți un comentariu