joi, 11 iulie 2013

Maraton de lectura - Primele trei zile

Ziua 1

Pagini citite: 226
Pagini citite in total: 226
Carti terminate: 1

In cadrul primei zile a maratonului de lectura am reusit sa termin de citit volumul doi din seria Micutele mincinoase de Sara Shepard. Per total cartea mi s-a parut plictisitoare. Abia la sfarsit mi-a atras atentia si am ramas surprinsa deoarece nu ma asteptam sa aiba un astfel de final.

Ziua 2

Pagini citite: 96
Pagini citite in total: 322
Carti terminate: 0

Am inceput sa citesc cartea Maitreyi de Mircea Eliade. La inceput mi s-a parut oarecum plictisitoare, abia mai tarziu a inceput sa-mi placa. 

Ziua 3

Pagini citite: 79
Pagini citite in total: 401
Carti terminate: 1

In ziua a treia a chiar aveam de gand sa ma trezesc mai devreme decat de obicei (inainte de 12 :)) ) si sa citesc, doar ca am avut un musafir neasteptat si abia seara am resuit sa citesc. Am terminat de citit Maitreyi la 23:58, chiar cu doua minute inainte sa se sfarseasca ziua a treia si am ramas surprinsa cand am realizat ca intradevar mi-a placut cartea. Auzisem multe pareri bune despre acesta carte, dar mereu m-am feirt de ea. Ma bucur mult ca totusi i-am dat o sansa.

1 comentarii:

Ale Criss spunea...

Frumoase carti! Tine-o tot asa :x

Trimiteți un comentariu