duminică, 7 iulie 2013

Maratonul de lectura

A trecut o saptamna, iar eu nu am citit nici macar o carte din cele zece propuse pentru luna asta :/ asa ca m-am inscris la maratonul de lectura organizat de Larisa Papy pe blogul Some books are to be tasted :)

Durata maratonului: 8 iulie 2013 - 14 iulie 2013

La sfarsitul fiecarei zile trebuie sa faceti un post in care sa precizati urmatoarele:

Pagini citite azi:
Pagini citite în total:
Cărţi terminate:

Eu mi-am propus sa termin de citit volumul doi din seria Micutele mincioase de Sara Shepard & volumele 3, 4; Maitreyi de Mircea Eliade; Misterul crimei fara cadavru de Agatha Christie.
Total:1376 pagini

Sper sa reusesc sa citesc tot ce mi-am propus :D Voi v-ati inscris?

2 comentarii:

natașa spunea...

Succes! Și eu vreau să citesc Mircea Eliade. :O

Ale Criss spunea...

Mult noroc! Mie mi-a mers bine in ceea ce priveste cititul. am terminat deja trei carti si am inceput-o pe a patra. Sper sa mearga la fel de bine si la maraton.

Trimiteți un comentariu