sâmbătă, 14 aprilie 2012

Leapsa

Iti multumesc mult Evelyn pentru leapsa :*
1. Din ce an ati inceput sa cititi fantasy si care a fost prima carte de acest gen citita? 
In vara lui 2010 am citit primul volum din seria Twiligt, Amurg.
2.Ultima carte castigata la un concurs 
Saptamna trecuta am fost ciudat de norocoasa, pentru ca nu prea am noroc la concursuri cu tragere la sort, si am castigat doua carti, dar cea mai recenta a fost Blestemul focului.
3.Ultima carte cumparata:
 Cred ca a fost Chimie perfecta
4.Citatul preferat:
 Înainte să te întâlnesc pe tine, Bella, viaţa mea era o noapte fără lună. Foarte întunecoasă, dar cu puţine stele-puncte de lumină şi motivaţii... Apoi ai traversat cerul meu ca o cometă. Brusc totul a luat foc; exista lumină şi frumuseţe. Când n-ai mai fost, când cometa a căzut peste orizont, totul s-a făcut negru. Nimic nu se schimbase, dar ochii îmi erau orbiţi de lumină. Nu mai puteam să văd stelele. Şi nu mai exista nicio motivaţie pentru nimic.”
5.Autoarea/autorul preferat/a?
Stephenie Meyer
6.Personajul preferat din orice carte:
Imi e greu sa aleg un singur personaj preferat, am atat de multe, insa cred ca-l aleg pe Damon.
7.Prima recenzie facuta vreodata.
Blestemul din Swoon de Nina Malkin

Leapsa merge mai departe la toti cei care nu o au si sunt pasionati de carti.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu