vineri, 13 aprilie 2012

Recenzie Chimie perfecta

Am precomandat cartea chiar in prima zi de precomanda si nu regret deloc! Chimie perfecta este genul de carte care dupa primele capitole, nu mai poti lasa cartea jos pana nu o termini. Dupa ce am terminat de citit cartea, am vrut sa o citesc din nou… . Cartea nu prezinta numai o poveste de dragoste, ci si o lectie de viata. Oamenii nu trebuie judecati dupa felul in care arata ( culoarea pielii, imbracamintea ), gandesc, mediul in care traiesc etc.

Chimie perfecta este o poveste de dragoste si speranta a doi tineri de a se schimba in bine. Poveste este narata din doua perspective: cea a lui Brittany si cea a lui Alex. Brittany Ellis are o viata perfecta: este frumoasa, bogata, majoreta sefa. Insa credeti ca totul e perfect in viata ei? Ei bine, nu! Brittany are o sora, Shelley, care sufera de handicap, tatal ei este absent: mai tot timpul este la munca, iar mama ei este obsedata de perfectiune. In incercarea de a schimba comportamentul parintilor sai, Brittany aproape ii pierde…

Alejandro ‘Alex’ Fuentes este total diferit de Brittany. Nu e tipul de baiat pe care mamele ar vrea sa-l aduca fetele lor acasa: este sarac, rebel, face parte dintr-o banda ‘Latino Blood’ pentru a-si proteja mama si fratii, comportamentul lui lasa in unele cazuri de dorit…

De curand am aflat ca urmatoarele volume din seria “Chimie perfecta” vor fi despre fratii lui Alex: Carlos si  Luis, ceea ce e minunat, abia astept sa aflu si povestile lor de iubire…♥. Si inca o stire, legata tot de aceasta serie: am vazut pe facebook-ul oficial al autoarei ca este posibil sa se faca un film dupa serie :D. 

                                                                   Copertile din America:

Puteti comanda cartea aici sau aici
Lectura placuta!

7 comentarii:

Unknown spunea...

Ce as vrea sa o citesc si eu! Dar finantele mele nu imi permit deocamdata.Recenzia ta pare interesanta!
:) Hei apropo ai primit o leapsa pe blogul meu.

Sandy spunea...

Uite am gasit aici un concurs dragut si ai sansa sa castigi Chimie perfecta :) http://daniella96.wordpress.com/2012/04/07/concurs-de-compuneri/
Mursi mult pentru leapsa! >:D<

Andreea Ilie spunea...

Frumoasa recenzia!!:D Am citit si eu primele doua volume si mi-au placut mult,sunt superbe.La fel si copertile lor.Abia astept sa apara al treilea volum!!

Unknown spunea...

primele doua vol mi-au placut la nebunie si il astept cu nerabdare pe al treilea. ce fain ar fi sa se faca film dupa aceasta serie minunata!

Sabryy spunea...

Am citit si eu Chimie Perfecta si mi s-a parut o carte foarte draguta si interesanta, desi un pic cam cliseica. Imi place recenzia ta.:D

Duduş spunea...

Cartea asta e perfecta! Am citit-o in cateva ore si am ramas fara suflare..si continuarile sunt si mai geniale..

Anonim spunea...

Se va face film dupa cartea " Chimie Perfectă " ?

Trimiteți un comentariu