duminică, 5 mai 2013

Sfarsit de saptamana #15 + Paste fericit!

Hristos a inviat! Am asteptat vacanta asta destul de mult, pana cand am primit o veste nu prea fericita..marti, PRIMA ORA  = teza la romana. Inca nu-mi vine sa cred cum de am stabilit teza chiar in prima zi dupa mini vacanta de Paste.. Bineinteles ca nu am reusit sa invat nimic in zilele trecute, sper sa reusec maine sa invat ceva :)) Nici de citit nu prea mai am chef, miercuri am inceput Maximum Ride, dar dupa 60 de pagini am si abandonat-o. Sincer, nu prea-mi place stilul lui James Patterson..

Incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult Lana del Rey. Are o voce superba, o iubeeeesc <3 Cel mai mult imi place noua ei melodie Young and Beautiful, care face parte din coloana sonora a filmului "The Great Gatsby", pe 17 mai are premiera in Romania. Pur si simplu nu ma pot opri din a da replay, cred ca azi am ascultat-o de cel putin 10 ori. In caz ca nu ati auzit-o o gasiti mai jos.


Am aflat ca la editura Trei vor aparea cateva carti noi. Cel mai mult ma atrage The Perks of Being a Wallflower. Saptamana trecuta am gasit cartea online in engleza, iar peste cateva zile am aflat ca e va publica si la noi :D Can't wait! De multa vreme vreau sa ma uit la film, dar inca nu am apaucat. Totusi e mai bine ca nu m-am uitt la el pentru ca vreau sa citesc cartea inainte.

Luna trecuta am descoperit un site foarte dragut pentru noi, iubitorii de carte :D Site-ul se numeste Booktopia, daca aveti cont ma puteti adauga la prieteni, click aici pentru a ajunge la profilul meu. Zilele trecute mi-am facut si cont pe weheartit. Am stat in jur de 30 de minute incercand sa-mi gasesc un nickname care sa nu necesite cifre, dar bineinteles ca nu am reusit :)) [contul meu.] Intr-un final mi-am pus numele borntodie97, inspiratia mi-a venit in timp ce ascultam melodia Lanei, Born to Die. 


1 comentarii:

natașa spunea...

Marți vă duceți la școală? Noi mergem miercuri, și daa, și eu tre sa lucrezz. -.- Paște fericit oricum!

Trimiteți un comentariu