luni, 20 mai 2013

Sfarsit de saptamana #17

Postarile noastre sunt tot mai rare pe blog pentru ca suntem in perioada tezelor si abia daca mai avem timp de facut altceva inafara de invatat. But, don't worry, summer holiday is comming! :)) Am deja o gramada de idei despre cum o sa-mi petrec vacanta de vara, cred ca ar trebuit sa-mi fac o lista in caz ca uit ceva important. Mi-am propus sa citesc in jur de 20 de carti, sa-mi strang bani pentru un aparat foto DSLR, sa fiu mai activa pe blog, sa citesc mai multe carti in engleza... si lista continuaaaa! :D

Ati auzit noua melodia a Lanei?! E hipnotizantaaaaaa! O iubesc. O iubesc. O iubesc. O iubesc. O iubesc.

Apropo, a fost cineva la premiera filmului The Great Gatsby? Eu nu am apucat sa merg, sper sa reusesc saptamana asta sau viitoare. Abia astept sa aud melodia Young and Beautiful pe coloana sonora a filmului.. :D

Maine impreuna cu revista Bravo apar primele doua volume din Fetele Gallagher la doar 10,99. Eu cred ca e rezonabil pentru cei care nu le au.


Bye-bye! :D


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu