luni, 27 mai 2013

Sfarsit de saptamana #18

     A mai trecut o saptamana si din pacate suntem tot mai aproape de vacanta de vara . Da , am scris din pacate , nu din fericire :)) . Luni am dat test la muzica si m-a ascultat si la fizica deci de acum incolo pot sta linistita la ora.  marti am fost cu profa de romana la o biblioteca pentru a vedea cateva manuscrise ale poetului Tudor Arghezi , deoarece s-a nascut la data de 21 mai 1880. Miercuri nu am facut nimic special .Joi   din nou a trecut repede . Vineri am facut doar primele 3 ore deoarece s-au premiat elevii care au obtinut rezultate bune la olimpiadele si concursurile scolare, deci am scapat de latina <3 si nu am mai dat test . Sambata am fost la scoala am facut cateva ore si am scapat de testul la latina . Probabil ca il voi da saptamana viitoare sau nu deoarece avem teza in aceiasi zi si profa nu ne asculta sau nu ne da test daca avem teza in ziua cu latina . Ziua de sambata s-a cam dus jumatate in oras pana am mers venit stat la scoala . Duminica nu am facut nimic interesant , m-am odihnit. Mai avem teza la psiho si am scapat si de tezele din anul acesta .
  Cam atat am facut saptamana aceasta . Daca mai aveti teze va urez succes si va doresc sa aveti o saptamana palpitanta si interesanta ( ca sa il citesz pe proful de logica din a 9-a ) .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu